Podstawą filozofii Liv 3F jest zapewnienie rowerzystce roweru jak najlepiej dopasowanego do jej stylu jazdy. 3F oznacza „Fit, Form, Function” - trzy elementy, które są wskazówką dla inżynierów i projektantów przy tworzeniu rowerów, ubrań i akcesoriów Liv. Filozofia projektowania 3F zapewnia najlepsze i najbardziej atrakcyjne wyposażenie rowerowe, które pomaga kobietom poczuć się pewnie i zapewnia radość z jazdy na rowerze.
Tempt 1-GE
3 999 zł
WYJEDŹ W TEREN I POJEDŹ PIERWSZY RAZ NA SINGLETRACK. TEMPT JEST PRZYJACIELEM, KTÓRY OTWIERA PRZED TOBĄ ŚWIAT ZUPEŁNIE NOWYCH MOŻLIWOŚCI.
Główne korzyści
Większa pewność
Doskonały jako pierwszy rower górski, z lekką i mocną ramą z aluminium ALUXX o szerokich możliwościach.
Wszechstronność
Efektywna, a jednocześnie komfortowa geometria równie dobrze sprawdza się podczas codziennych dojazdów, jak i w terenie.
Filozofia projektowa Liv 3F
Specjalna damska geometria zapewnia zrównoważoną pozycję na rowerze dla optymalnej wydajności, wygody i kontroli.
Za co go uwielbiamy
Lekka aluminiowa rama ALUXX zaprojektowana specjalnie dla kobiet sprawia, że Tempt poprowadzi Cię po szlaku szybko, wydajnie i pewnie. Przedni amortyzator i mocne hamulce tarczowe zapewniają większe poczucie bezpieczeństwa i kontrolę. Hardtail ten ma też niski przekrok, co zapewnia pewność manewrowania w terenie, a koła 27,5” lub 29” z możliwością montażu opon o szerokości nawet 2,4”ułatwiają dopasowanie roweru i wydajną jazdę. Idealny do poznawania szlaków, na pierwszy start w zawodach MTB lub do jazdy miejskiej, Tempt inspiruje do nowych przygód.
Filozofia 3F
TECHNOLOGIA ALUXX
Pojedynczo cieniowane rury z zaawansowanego stopu 6061 są bazą mocnych i lekkich ram stosowanych w wielu rowerach do różnych stylów jazdy.
WIDELEC AMORTYZOWANY
100 lub 80 mm skoku (w zależności od modelu i rozmiaru) dla płynniejszej, bardziej kontrolowanej jazdy w terenie.
HAMULCE TARCZOWE
Mocne hamulce tarczowe dające pewność siebie i kontrolę.
Możliwość założenia opon do 2,4”
Wystarczająca ilość miejsca na opony o szerokości do 2,4” w celu zapewnienia dodatkowej trakcji.
Niski przekrok
Dla zwiększenia pewności siebie podczas manewrowania rowerem na drogach gruntowych.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Przewody przerzutki i tylnego hamulca są poprowadzone wewnętrznie od otworów przy główce ramy do okolic suportu. Pomaga to obniżyć masę oraz zapewnia elegancki wygląd i prawidłowe działanie.
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU SZTYCY REGULOWANEJ
Rura podsiodłowa o średnicy 30,9 mm oraz wewnętrzne prowadzenie linki umożliwiają łatwą rozbudowę o sztycę regulowaną.
ZGODNOŚĆ Z NAPĘDAMI 1X ORAZ 2X
Rama umożliwia montaż korby z jedną lub dwiema zębatkami. W przypadku konfiguracji 2X można użyć przedniej przerzutki typu side-swing lub down-swing.
ZINTEGROWANE MOCOWANIA
Mocowania na tylnym trójkącie ułatwiają montaż akcesoriów, takich jak bagażnik, błotniki czy podpórka.
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.