W naszej własnej fabryce kompozytów wykorzystujemy wysokiej klasy włókna węglowe by wyprodukować materiał o wysokim stosunku sztywności do wagi.
Stworzony dla prędkości. Niezależnie od tego czy pokonujesz trudny podjazd, wchodzisz w ciasny zakręt czy ucieczkasz od grupki innych kolarzy, ten całkowicie nowy kompozytowy TCR jest stworzony właśnie dla tych chwil. Lekki, efektywny i zintegrowany dla prędkości, został zaprojektowany, by dać Ci przewagę w każdej sytuacji. TCR - Twój kompletny rower wyścigowy.
Główne korzyści
SYSTEMOWA OPTYMALIZACJA
Rama, koła, kokpit i inne części zostały zaprojektowane, opracowane i przetestowane razem, aby działały jako system. Rura sterowa OverDrive Aero powstała w nowym procesie technologicznym i z mostkiem Contact AeroLight i kierownicą Contact stanowi jeden system. Dzięki niemu możliwe było uzyskanie wewnętrzne prowadzenie przewodów. Pozwoliło to, wraz z integracją kapsla sterów i podkładek dystansowych, na uzyskanie bardziej aerodynamicznej, przyjaznej dla użytkownika konfiguracji
MISTRZOWSKA SKUTECZNOŚĆ
Charakteryzujący się lepszym stosunkiem sztywności do masy niż poprzednia generacja, a także nowym kształtem rur aerodynamicznych i mniejszą masą całkowitą, ten bezkompromisowy rower wyścigowy zapewnia niezwykle dynamiczne przyspieszenie i niesamowitą sztywność pedałowania. Rezultatem jest zwycięska skuteczność w ważnych momentach
ZINTEGROWANA AERODYNAMIKA
Wszystkie kształty rur zostały zaprojektowane i opracowane przy użyciu modelowania obliczeniowej dynamiki płynów (CFD) i testów w tunelu aerodynamicznym. Od ściętego kształtu elipsy rur ramy po nową konstrukcję kokpitu i integrację komponentów, wszystko to składa się na bardziej opływowy profil, w porównaniu z poprzednią generacją.
KOMPOZYT KLASY ADVANCED
Rurki Kammtail
Stragicznie wykonane sekcje ramy i widelca, zaprojektowane poprzez CFD i testowanie w tunelu aerodynamicznym, zwiększają efektywność aerodynamiczną, zmniejszają opór powietrza w porównaniu z tradycyjnymi, łezkowatymi, kształtami ramy.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Rama/Kierownica/Mostek tworzą całość umożliwiającą wewnętrzne poprowadzenie przewodów, dla czystego wyglądu i łatwej regulacji.
Karbonowy widelec
Widelec z karbonu Advanced wykorzystuje symetryczny oraz aerodynamiczny kształt, łącznie z integracją hamulców tarczowych oraz zwiększonym prześwitem na opony o szerokości do 33mm. Nowy projekt zmniejsza jego wagę, zwiększa sztywność oraz poprawia aerodynamikę.
Aerodynamiczna kierownica i mostek
Lekka kierownica i mostek charakteryzują się rozwiązaniami aerodynamicznymi, takimi jak spłaszczona góra kierownica z uniesionymi grzebietami ułatwiającymi kolarzowi utrzymanie stabilnej pozycji aerodynamicznej. Wewnętrzne prowadzenie przewodów usprawniają aerodynamikę jednocześnie zachowując łatwość ustawienia i dostosowania do kolarza.
Sztyca Variant
Ta opatentowana konstrukcja sztycy zapewnia idealną równowagę między lekkością, wydajnością aerodynamiczną i amortyzacją, a także łatwym montażem i regulacją siodełka
MEGADRIVE
Ponadwymiarowa rura dolna i górna zapewniają doskonałą sztywność boczną i skrętną z przodu. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną precyzję kierowania i wydajność pedałowania.
POWERCORE
Radykalnie powiększony, w pełni zintegrowny obszar suportu o szerokości 86,5 mm. Symetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
ZINTEGROWANE HAMULCE TARCZOWE
Rama i widelec są zaprojektowane specjalnie do hamulców tarczowych flat-mount, zarówno dla przedniej jak i tylnej osi przelotowej 12 mm, zapewniając pewne hamowanie w każdych warunkach pogodowych i drogowych.