Używamy głównie stopu 6061, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi. Pojedyncze cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.

Revolt
Gravel Crusher
Jeździj po asfalcie, żwirze i szutrze tym wszechstronnym aluminiowym gravelem. Kompozytowy widelec zapewnia płynną jazdę, a flip chip pozwala dostosować rozstaw osi i prześwit opon.
Główne korzyści
Wygodne Prowadzenie
Rama została zaprojektowana z myślą o wygodzie podczas pokonywania długich dystansów. Posiada krótki tylny trójkąt dla lepszego prowadzenia, zwinności i kontroli w każdym terenie. Większy reach połączony z krótszym mostkiem i niżej połączonym suportem poprawiają stabilność roweru w trudnym terenie.
Dopracowany Komfort
Opuszczony tylny trójkąt z cienkimi rurkami absorbuje wibracje. Kierownica i sztyca D-Fuse pracują jako jeden system by zadbać o Twój komfort bez poświęcenia sztywności podczas pokonywania zakrętów, sprintów czy na podjazdach.
Dopasowanie do terenu
Flip chip w tylnym trójkącie pozwala dopasować bazę kół: krótsza pozwala na zwinne prowadzenie roweru i łatwe przyśpieszanie, długi natomiast poprawia stabilność przy wysokich prędkościach. Długie ustawienie pozwala także na zastosowanie opon o szerokości do 53 mm. Wybierz sztycę D-Fuse dla maksymalnego komfortu, lub w wygodny sposób zamontuj sztycę opuszczaną o średnicy 30.9 mm.
Aluminium klasy Aluxx
Kompozytowy widelec
Niezwykle lekki widelec z kompozytu klasy Advanced ze stożkową rurą sterową OverDrive pochłania wstrząsy i wibracje, pozwalając na dodatkowy prześwit na opony, aż do 53mm.
Flip Chip Tylnych Widełek
Geometrię, bazę kół i prześwit tylnej opony można regulować za pomocą haka tylnej przerzutki, korzystając z dwóch dostępnych ustawień na końcu tylnych widełek. Dłuższy rozstaw osi zwiększa stabilność i prześwit na opony, a krótszy rozstaw osi zapewnia szybszą i bardziej zwinną jazdę.
Kompaktowa geometria
Pochylona górna rura (od główki ramy do rury podsiodłowej) tworzy mniejsze przednie i tylne trójkąty, dzięki czemu rower jest lżejszy i sztywniejszy. To także ułatwia lepsze dopasowanie roweru do kolarzy o różnych wzrostach.
Technologia D-Fuse
Opatentowana kompozytowa sztyca i kierownica o przekroju w kształcie litery D współpracują by tłumić drgania i pochłaniać wstrząsy, zapewniając płynną i komfortową jazdę.
Adapter sztycy
Nowa konstrukcja ramy umożliwia przejście z opatentowanej sztycy D-Fuse na standardową okrągłą sztycę 30,9 mm. Dzięki temu rowerzyści mogą wybrać dowolny rodzaj sztycy, w tym sztycę regulowaną, w zależności od stylu jazdy i terenu.
Disc-Brake Integration
The frame and fork are engineered specifically for disc-brakes for reliable braking performance in all weather and road conditions.
OverDrive
Zaprojektowane, aby zapewnić precyzyjne prowadzenie, ponadwymiarowe łożyska sterów (1 1/4” dolne i 1 1/8” górne) oraz zwężająca się rura sterowa współpracują ze sobą, aby zapewnić optymalną sztywność układu kierowniczego.
MegaDrive
Masywna rura dolna i ponadwymiarowa rura górna współpracują ze sobą, aby zapewnić doskonałą sztywność przodu roweru oraz sztywność boczną i skrętną. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną precyzję kierowania i efektywność pedałowania.
PowerCore
Masywnie powiększony obszar suportu ma w pełni zintegrowaną konstrukcję szerokości 86 mm. Asymetryczne dolne widełki zapewniają dodatkową sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.