Wysokiej klasy surowe włókno węglowe o wysokim stosunku sztywności do masy jest wykorzystywane do produkcji niestandardowego materiału ramy w naszej własnej fabryce kompozytów. Przedni trójkąt jest formowany jako jeden ciągły element w zastrzeżonym procesie produkcyjnym zwanym Modified Monocoque Construction.

Defy Advanced Pro
Defy Limits
Rower idealny na długie przejażdżki. Pokonuj wyższe wzniesienia, unikaj skrótów. Ta niezwykle komfortowa szosa pomaga robić więcej tego, co kochasz.
Główne korzyści
PROSTOTA UŻYTKOWANIA
Wolna od kłopotliwych rozwiązań technologicznych rama, jest jedną z najlżejszych w swojej kategorii. Dzięki doskonałej równowadze wysokiej precyzji prowadzenia i najwyższego komfortu, oferuje prostotę a „mniej znaczy więcej” podczas jazdy długodystansowej.
DOPRACOWANA AMORTYZACJA
Rama i widelec klasy Advanced SL zostały zaprojektowane specjalnie do pokonywania długich dystansów, zapewniając płynną i wydajną jazdę, która minimalizuje zmęczenie. Nowe komponenty D-Fuse współpracują ze sobą, aby dodatkowo pochłaniać wstrząsy i wibracje na drodze.
PEŁNA KONTROLA
Nowa kierownica Contact D-Fuse ma ergonomiczny kształt i 8-stopniową flarę dla większego komfortu i kontroli podczas całodziennej jazdy. Szerokie, obręcze hookless z włókna węglowego (szerokość wewnętrzna 22,4 mm) są przystosowane do szerokich opon bezdętkowych (do 38 mm), a wysokość obręczy 36 mm zapewnia stabilne, przewidywalne prowadzenie przy bocznym wietrze.
KOMPOZYT ADVANCED
WIDELEC KOMPOZYTOWY
Rura sterowa i ramiona są wykonane w całości z kompozytu klasy Advanced SL firmy Giant, co zapewnia lekkość i precyzję prowadzenia.
OVERDRIVE AERO
Rura sterowa w kształcie litery D wraz z odpowiednimi podkładkami, zapewnia niezwykle aerodynamiczny, łatwiejszy w obsłudze system wewnętrznie poprowadzonych przewodów hamulcowych i przerzutek.
SZTYCA D-FUSE SLR/SL
Opatentowana sztyca jest wyposażona w rurę kompozytową o przekroju litery D, która lepiej pochłania drgania na drodze bez konieczności stosowania rozwiązań mechanicznych lub specjalnych wkładek. Zoptymalizowany układ warstw kompozytu pomaga zwiększyć ogólną amortyzację.
KIEROWNICA CONTACT SLR/SL D-FUSE
Lekka kierownica z włókna węglowego z rurami w kształcie litery D łączy komfort (o 40% lepsze pochłanianie drgań niż poprzednia generacja) z większą sztywnością ciągnącą (w górę), co zapewnia lepszą wydajność podczas sprintu i wspinaczki.
MOSTEK CONTACT SLR AEROLIGHT
Kompozytowy zintegrowany mostek z wewnętrznym prowadzeniem przewodów poprawia wydajność aerodynamiczną i estetykę dzięki konstrukcji inspirowanej pracami w tunelu aerodynamicznym.
POWERCORE
Znacząco powiększony obszar suportu o szerokości 86 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
BEZDĘTKOWY SYSTEM KÓŁ
Zaprojektowany z wykorzystaniem zastrzeżonej technologii Dynamic Balanced Lacing, ten bezdętkowy system kół karbonowych zapewnia doskonałą wydajność, precyzyjną kontrolę i komfort.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Rama/kierownica/mostek mają unikalne prowadzenie przewodów, które zapewnia elegancki, uporządkowany wygląd i wydajność.
ZINTEGROWANE HAMULCE TARCZOWE
Rama i widelec zostały zaprojektowane specjalnie do hamulców tarczowych w standardzie flat-mount, w tym przednich i tylnych osi przelotowych 12 mm, aby zapewnić niezawodne hamowanie w każdych warunkach pogodowych i drogowych.