W naszej własnej fabryce kompozytów wykorzystujemy wysokiej jakości surowy karbon do produkcji niestandardowego materiału ramy o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt jest formowany jako jeden spójny element w ramach autorskiego procesu produkcyjnego zmodyfikowanej konstrukcji Monocoque.
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.
Defy Advanced 2
10 624zł Original price 12 499zł
Dobierz akcesoria
Wybierz dłuższą trasę. Podjeżdżaj wyżej. Zapewniający płynną jazdę długodystansowy rower szosowy stworzono na dalekie wyprawy po wszelakich drogach.
Główne korzyści
Konstrukcja z myślą o amortyzacji
Rama kompozytowa Advanced została zaprojektowana specjalnie do długodystansowych jazd szosowych, zapewniając płynność jazdy i mniejsze zmęczenie dalekich trasach. Sztyca i kierownica D-Fuse pochłaniają drgania i nierówności.
Pełna kontrola
Całkowita integracja hamulców tarczowych w standardzie Flat-Mount z osiami przelotowymi 12 mm z przodu i z tyłu zapewnia bardziej niezawodną siłę hamowania i większą kontrolę, nawet na mokrej, wyboistej drodze.
Wszechstronność
Długodystansowa geometria szosowa, zwiększony prześwit na opony (do 35 mm) i integracja hamulców tarczowych pozwalają radzić sobie z różnorodnymi drogami i warunkami, od gładkich nawierzchni po wyboiste górskie przełęcze.
KOMPOZYT ADVANCED
OVERDRIVE
Sprawdzona technologia powiększonej rury sterowej widelca Gianta. Rozwiązanie zapewniające optymalną sztywność kokpitu i precyzję sterowania obejmuje powiększone łożyska sterów (dolne 1 1/4” i górne 1 1/8”) i zwężaną rurę sterową.
TECHNOLOGIA D-FUSE
Autorska sztyca i kierownica kompozytowa o przekroju w kształcie litery D pochłaniają drgania i nierówności, zapewniając bardziej płynną i wygodną jazdę.
POWERCORE
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 86 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Rama, kierownica i mostek z wyjątkowymi otworami na przewody gwarantują skuteczność oraz zapewniają opływowy i elegancki wygląd.
INTEGRACJA HAMULCÓW TARCZOWYCH
Rama i widelec zostały zaprojektowane specjalnie do hamulców tarczowych Flat-Mount, włączając przednie i tylne osie przelotowe 12 mm, aby zapewnić niezawodne hamowanie w każdych warunkach pogodowych i drogowych.
KOŁA SYSTEMOWE GIANT
System kół kompozytowych do zastosowania bezdętkowego stworzony przy użyciu autorskiej technologii Dynamic Balanced Lacing zapewnia najwyższą wydajność, precyzyjną kontrolę i wygodę.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.