Nowa, precyzyjnie obrabiana maszynowo piasta jest wyposażona w trwałe, płaskie sprężyny i wyjątkowy 60-zębowy system Ratchet dla natychmiastowej reakcji. Gładko toczące się ceramiczne łożyska dodatkowo poprawiają dynamikę podczas podjazdów, przyspieszania i sprintu. Szprychy z włókna węglowego, wytrzymałe na rozciąganie oraz technologia Dynamic Balanced Lacing wyrównuje napięcie wynikające z siły pedałowania i podnosi sztywność boczną. Najlepszy w swojej klasie stosunek wagi do sztywności zapewnia maksymalne przeniesienie mocy.
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.
CADEX AR 35 Disc Tubeless

NIEZWYKLE RESPONSYWNE

SZERSZE JEST LEPSZE
Konstrukcja Hookless oraz 25 mm wewnętrznej szerokości obręczy zapewniają bardziej okrągły, jednolity kształt opony, który zwiększa wsparcie ściany bocznej podczas skręcania i tworzy szerszy, krótszy punkt styczności. Zmniejsza to opory toczenia i poprawia pochłanianie uderzeń, zapewniając płynniejszą jazdę. Większa szerokość wewnętrzna obręczy lepiej współpracuje z oponami o większej objętości (28-45 mm) przeznaczonymi na asfalt i szuter, pozwalając na obniżenie ciśnienia i pewniejsze prowadzenie w ciężkich warunkach.

SUPERLEKKIE I WYTRZYMAŁE
Koła CADEX AR 35 Disc łączą mocniejszą, bardziej spójną strukturę obręczy w technologii Hookless z precyzyjnie wzmocnionym układem włókna węglowego. W rezultacie obręcze mają taką samą odporność na uderzenia jak koła XC do kolarstwa górskiego, przy zachowaniu niższej wagi niż główni konkurenci.

TECHNOLOGIE PIAST CADEX
Koła AR 35 otrzymały dwa przełomowe ulepszenia w technologii budowy piast w porównaniu z poprzednią generacją kół CADEX. Tylna piasta R2-C60 jest wyposażona w całkowicie nowy, wyjątkowy 60-zębowy system Ratchet tylnej piasty R-Drive i spłaszczoną sprężynę śrubową. Połączenie powyższych cech sprawia, że piasta jest lekka, wydajna i natychmiast reaguje na naciśnięcie na pedały. Nowa przednia piasta jest również wyposażona w zintegrowaną konstrukcję osi by wyeliminować luzy i zmaksymalizować boczną sztywność.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.